Aktual: "Rebrendinq"ə tez-tez gedən şirkətlər istehlakçılarını itirə bilər (VİDEO)

Müəllif: --------------- 06-01-2017

 

 

"Rebrendinq" brendin yenilənməsidir. Bəzi şirkətlər tez-tez Rebrendinqə gedir. Həmin şirkətlər elə hesab edirlər ki, yeni istehlakçı qazanacaqlar, amma əksinə, qazanmaq əvəzinə istehlakçılarını itirirlər. Ona görə də, "Rebrendinq"in tez-tez dəyişməsi yaxşı hal deyil.
 

Müəllif: --------------- 06-01-2017

Yazarlar

  • Orxan Mirzəyev

    Orxan Mirzəyev

    Yeni məhsula aid marketinq strategiyaları

    Ətraflı
  • Nicat  Manafov

    Nicat Manafov

    FƏRQLİ SOSİAL

    Ətraflı
  • Şahin  Əkbər

    Şahin Əkbər

    Marketinq Araşdırmalarında Analiz Proqramı- SPSS

    Ətraflı

Yeniliklərə abunə ol

Web səhifəmizdə olan yeniliklərdən xəbərdar olmaq istəyirsiniz? o zaman e-mail ünvanınızı daxil edib abunə olun.