E-ticarət nəhəngi 1 ildə 3 milyon cüt ayaqqabı satıb

Müəllif: --------------- 09-01-2017

Moda e-ticarət sektor lideri Trendyol, 2016 ili dəyərləndirməsini bölüşüb. Kosmetik kateqoriyasında 100 faiz inkişaf edən Trendyol, ötən il 365 min ətir satdı. Trendyol, 10 min kvadratmetrlik ikinci əməliyyat mərkəzi ilə tutum və məhsuldarlığı artıraraq böyüməyə davam edəcək.

Uşaq alış-verışləri 2 dəfə artıb.

2016-ci ildə anaların uşaq alış-verişlərində üstünlüyü Trendyol oldu. Trendyolda uşaq kateqoriyası 200 faiz inkişaf göstərdi. 2016-ci ildə gənclər  ən çox idman markalarına üstünlük verdi; ayaaqabı,cins və bomber pencəklər ən çox satılan məhsullar olub. 2016 -cı il alış-verişlərində, müştərilərin 33 faizi canlı rəngləri seçim edərkən, 67 faizi isə, əvəzolunmaz rənglər arasında olan qara, ağ və boz rənglərini seçdi.

Trendyoldan qadınlara dəstək: "Sən İstəsən"

2016-ci ildə başlayan "Sən istəsən" platforma ilə qadınların gücünü dəstəkləyən Trendyol, platformanın ilk addımı olaraq Qalatasaray A Qadın Voleybol Komandasının sponsoru oldu. İl boyu müxtəlif kommunikasiya işləri davam etdirilərək qadının gücü və əhəmiyyətinə diqqəti çəkilməyə davam ediləcək.

Müəllif: --------------- 09-01-2017

Yazarlar

  • Orxan Mirzəyev

    Orxan Mirzəyev

    Yeni məhsula aid marketinq strategiyaları

    Ətraflı
  • Nicat  Manafov

    Nicat Manafov

    FƏRQLİ SOSİAL

    Ətraflı
  • Şahin  Əkbər

    Şahin Əkbər

    Marketinq Araşdırmalarında Analiz Proqramı- SPSS

    Ətraflı

Yeniliklərə abunə ol

Web səhifəmizdə olan yeniliklərdən xəbərdar olmaq istəyirsiniz? o zaman e-mail ünvanınızı daxil edib abunə olun.