Yazılar

Geniş yayılan loqo tipləri və üslubları (ikinci yazım)

Geniş yayılan loqo tipləri və üslubları (ikinci yazım)

🕔09-03-2017

Birinci yazımda da qeyd etdiyim kimi müasir dönəmdə loqotiplər şirkətlərin və brendlərin qurulmasında ən funksional marketinq alətlərindən biridir. Demək olar ki, hər gün jurnallarda, saytlarda, televiziya...

Ətraflı
Mükəmməl rəhbər necə olur?

Mükəmməl rəhbər necə olur?

🕔03-03-2017

Bugünlərdə çox maraqlı bir kitabı oxuyub bitirdim – The İdeal Executive (İdeal rəhbər). Kitab yayudi əsilli, amerikan professor İsax Adizes tərəfindən yazılmasına baxmayaraq inkişaf etməkdə olan ölkələrin...

Ətraflı
MMF2017 haqqında hələlik bilinənlər

MMF2017 haqqında hələlik bilinənlər

🕔03-03-2017

Dəyərli həmkarlar, bilirsiniz ki, artıq MMF2017 hazırlıqlarına başlamışıq. Onu da bilirsiniz ki, MMF bu il artıq 5-ci dəfə keçiriləcək. Yəni, yubiley də saymaq olar. Ona görə builki foruma çox ciddi...

Ətraflı
Loqotiplər şirkət və ya brendlər üçün niyə əhəmiyyətlidir?..

Loqotiplər şirkət və ya brendlər üçün niyə əhəmiyyətlidir?..

🕔02-03-2017

Loqotip – İstənilən şirkətin kompakt və vizual mini obrazıdır. Ona görə ki, qrafik formada loqotip şirkət və ya brend haqqında müəyyən xatırlatma funksiyasını daşıyır. Loqotipin yaranma...

Ətraflı
Şəxsi keyfiyyətsiz

Şəxsi keyfiyyətsiz

🕔01-03-2017

Son zamanlar apardığım müşahidənin və çoxunuzun da qarşılaşdığı bir halı sizinlə paylaşmaq istəyirəm. Bu bir həqiqətdir ki, şəxsi keyfiyyətləri yüksək namizəd şirkət üçün ən qiymətli...

Ətraflı
Düşün bir işletme kurmak aşamasındasın ne yapacaksın? 5 adım yeter

Düşün bir işletme kurmak aşamasındasın ne yapacaksın? 5 adım yeter

🕔01-03-2017

Düşün bir işletme kurmak aşamasındasın. Öncellikle ne yapacaksın? «Ya önce bi başlayalım sonrasını düşünürüz be» diyeceksen hiç başlama  iflas edersin kardeşim....

Ətraflı
Milli Marketinq Forumu: HAZIRLIQ BAŞLADI

Milli Marketinq Forumu: HAZIRLIQ BAŞLADI

🕔28-02-2017

Ölkənin ən mötəbər biznes tədbiri olan – Milli Marketinq Forumuna bugünlərdə hazırlıq prosesi start verildi. Nə az, nə çox düz beş il, mütəmadi olaraq may ayının sonlarında (27 – 29 may)...

Ətraflı
İdeal sərnişin daşıma xidməti artıq rəqabət dövrünü yaşayır

İdeal sərnişin daşıma xidməti artıq rəqabət dövrünü yaşayır

🕔28-02-2017

Sərnişin daşımada yeni dönəm günü-gündən inkişaf edən Bakımızda ticarətlə yanaşı nəqliyyat sahəsinin rəqabət bazarında marketing tətbiq olunur. ✔Yazdığım qəribə gələ bilər oxuyanda sizə amma "Baku...

Ətraflı
Onlar eyni paltarı niyə hər gün geyinirlər?

Onlar eyni paltarı niyə hər gün geyinirlər?

🕔27-02-2017

Bu dəfəki məqaləmdə sırf marketinqlə əlaqəli olmasa da ancaq vaxtın idarə olunmasına daha yaxın olan maraqlı bir mövzuya toxunmaq qərarına gəldim. Bəlkə də çoxlarımız bu barədə ya məlumatsızıq, ya da az...

Ətraflı
Dəyişmək biznesdə şərtdir

Dəyişmək biznesdə şərtdir

🕔25-02-2017

Əziz oxucu, real biznesdə olduğumuz hər gün yeni nələrsə öyrədir, bizi daha sistemli işləməyə sövq edir… yox səhv dedim, sövq etmir – məcbur edir. Biznes dəyişmək, yeniliklərə açıq olmağı...

Ətraflı
Yerli mütəxəssislərdən gənc marketoloqlara kitab tövsiyələri

Yerli mütəxəssislərdən gənc marketoloqlara kitab tövsiyələri

🕔23-02-2017

Hansı ixtisas sahəsi üzrə ixtisaslaşmağımızdan asılı olmayaraq ilk vasitə kitabdır. Kitab mədəniyyəti cəmiyyətin inkişaf göstəricilərindəndir. Dolayısıyla, cəmiyyətin inkişafı üçün kitabı...

Ətraflı
Dünya brendlərinin böhran zamanı satışlarını artıran beş əsas qayda…

Dünya brendlərinin böhran zamanı satışlarını artıran beş əsas qayda…

🕔22-02-2017

Əziz oxucu bu dəfəki məqaləmdə də böhranlı dönəmlərdə dünya brendlərinin vəziyyətdən çıxış yolları haqqında yazmaq qərarına gəldim. Böhrandan qorxduğum üçün yox, əksinə mən...

Ətraflı
… 5 il bundan əvvəl

… 5 il bundan əvvəl

🕔22-02-2017

v class="pdfprnt-top-right"> … beş ildən bundan əvvəl başlayan və bugün ölkəmizin ən böyük biznes icmasına çevrilən – Marketinq AİR haqqında Sizinlə söhbət etmək istədim. Bizim...

Ətraflı
bir daha Sosial məsuliyyət barədə – VİDEO

bir daha Sosial məsuliyyət barədə – VİDEO

🕔21-02-2017

Bugünlərdə bloqumuzda paylaşdığımız: “Biznesdə sosial məsuliyyət olmaz” yazısı geniş müzakirə edildi. Müzakirəni daha üst səviyyədə etmək üçün Rusiyanın ən böyük...

Ətraflı
Yeni məhsula aid marketinq strategiyaları

Yeni məhsula aid marketinq strategiyaları

🕔21-02-2017

Bilindiyi kimi şirkətlərin əsas məqsədlərindən biri mənfəət qazanmaqdır. Şirkətlər üçün istər mənfəət qazanmaq, istərsə də mövcud mənfəətlərini artırmaq üçün iki önəmli faktor...

Ətraflı
Nə lazımdır? (Satış prosesinin incəlikləri, III yazı)

Nə lazımdır? (Satış prosesinin incəlikləri, III yazı)

🕔20-02-2017

Bugün satış bütün bizneslər üçün çox vacibdir. İndi satış prosesi, prosesin effektivliyi, artırılması və ən azı mövcud satışın qorunub saxlanması şirkəti rəsmən bu ərəfələr...

Ətraflı
Azərbaycan pərakəndə şəbəkələri & Private Label

Azərbaycan pərakəndə şəbəkələri & Private Label

🕔20-02-2017

Daha əvvəldə dediyimiz kimi, pərakəndəçilik biznesin lokomotivi olmaqla yanaşı, iqtisadiyyatının inkişafı üçün xüsusi əhəmiyyətə malikdir. İstər çalışdığım iş, istərsədə elmi...

Ətraflı
Facebookda 1000 nəfərə reklam göstərməyin qiyməti – 10 ölkə üzrə statistika

Facebookda 1000 nəfərə reklam göstərməyin qiyməti – 10 ölkə üzrə statistika

🕔19-02-2017

Facebook sosial şəbəkəsi 2016-cı ildə 27 milyard dollar gəlir əldə etdiyini açıqladı. Çünki bu platformada hər gün milyonlarla şirkət öz reklamlarını yerləşdirir. Reklam qiymətləri hər ölkədə,...

Ətraflı
İqtisadi böhranlar heç də hər zaman biznesləri öldürmür…

İqtisadi böhranlar heç də hər zaman biznesləri öldürmür…

🕔18-02-2017

Artıq neçə vaxtdır ki, sosial şəbəkələrdə böhranın dağıdıcı və ya düzəlməyəcəyi haqqında səslənən və ya yazılan fikirləri izləyirdim. Nəhayət qərara gəldim ki, bunun əksi olan və böhranların da...

Ətraflı
Biznesdə sosial məsuliyyət olmaz!

Biznesdə sosial məsuliyyət olmaz!

🕔18-02-2017

Əziz oxucu, Sizcə biznes sosial məsuliyyətli olmalıdırmı? Ümumiyyətlə biznes özündən başqa nəyisə düşünməlidirmi? Biznes daha çox qazanc əldə etməkdən başqa nəsə hədəfi olmalıdırmı? Bu...

Ətraflı

Yazarlar

  • Orxan Mirzəyev

    Orxan Mirzəyev

    Yeni məhsula aid marketinq strategiyaları

    Ətraflı
  • Nicat  Manafov

    Nicat Manafov

    FƏRQLİ SOSİAL

    Ətraflı
  • Şahin  Əkbər

    Şahin Əkbər

    Marketinq Araşdırmalarında Analiz Proqramı- SPSS

    Ətraflı

Yeniliklərə abunə ol

Web səhifəmizdə olan yeniliklərdən xəbərdar olmaq istəyirsiniz? o zaman e-mail ünvanınızı daxil edib abunə olun.